Administrator IT
Miejsce pracy: Centrala w Stalowej Woli
Zadania:
- Nadzór nad sprzętem i komunikacją w sieci mający zapewnić ciągłość pracy.
- Obsługa systemów bankowych, w tym: instalacja, konfiguracja i aktualizacja systemów, urządzeń, oprogramowania używanego w Placówkach Banku.
- Zarządzanie środowiskiem wirtualnym.
- Monitoring zasobów IT.
- Wprowadzanie nowych rozwiązań informatycznych.
- Zapewnienie wsparcia Pracownikom Banku i jego Placówek.
- Zarządzanie kontami i uprawnieniami użytkowników.
- Dbanie o bezpieczeństwo systemów IT.
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe informatyczne.
- Zdolność myślenia technicznego i analitycznego.
- Teoretyczna i praktyczna wiedza dotyczącą sprzętu komputerowego.
- Znajomość zagadnień i rozwiązań z zakresu infrastruktury informatycznej.
- Znajomość i umiejętność administrowania systemami operacyjnymi Linux/Windows Server.
- Znajomość i umiejętność administrowania bazami danych.
- Znajomość sieci LAN/WAN/VPN oraz umiejętności ich konfiguracji.
- Znajomość środowiska Windows Server (Active Directory, GPO).
- Znajomość aplikacji biurowych Microsoft.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na korzystanie z dokumentacji technicznej.
- Mile widziane: dyspozycyjność, komunikatywność, kreatywność i zorganizowanie, dokładność, rzetelność, samodzielność, umiejętność pracy w Zespole i pod presją czasu.
- Prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie Umowy o pracę.
- Możliwość zdobywania nowych doświadczeń i rozwoju kwalifikacji.
- Przyjazną atmosferę w zespole.
Opiekun klienta detalicznego
miejsce pracy:
Zadania:
- Realizacja czynności związanych ze sprzedażą produktów i usług Banku
- Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długofalowych relacji z klientami
- Zachowanie wysokiej jakości obsługi klientów
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne: finanse, bankowość)
- Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z pozyskiwaniem oraz obsługą klienta detalicznego
- Wysoka kultura osobista, zdolności komunikacyjne i interpersonalne
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie
- możliwość dalszego rozwoju zawodowego w Banku
- atrakcyjne benefity pozapłacowe
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby rekrutacji na stanowisko Administratora IT, prowadzonej przez Nadsański Bank Spółdzielczy. Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, jak również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub złożenie osobiście w sekretariacie Banku przy ul. Okulickiego 56C.
Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.