Opiekun KLIENTA
MIEJSCE PRACY:
NADSAŃSKI BANK SPÓŁDZIELCZY
ODDZIAŁ W KRAKOWIE
Zadania:
- Realizacja czynności związanych ze sprzedażą produktów i usług Banku.
- Pozyskiwanie nowych i budowanie długofalowych relacji z klientami.
- Zachowanie wysokiej jakości obsługi klientów
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne: finanse, bankowość)
- Doświadczenie w zakresie sprzedaży produktów kredytowych dedykowanych dla biznesu.
- Wysoka kultura osobista, zdolności komunikacyjne i interpersonalne
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- szansę kreowania nowoczesnej bankowości,
- możliwość dalszego rozwoju zawodowego w Banku,
- atrakcyjne benefity pozapłacowe, m.in. Pracowniczy Program Emerytalny, ubezpieczenie na życie i opieka zdrowotna, pakiety sportowe, fundusz świadczeń socjalnych.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub złożenie osobiście w Oddziale Banku w Krakowie do dnia 30 września 2024r.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby rekrutacji na stanowisko Doradca klienta, ogłoszonej 28.08.2024r., prowadzonej przez Nadsański Bank Spółdzielczy.
Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zostałam/em poinformowana/y
o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, jak również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”
Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.