Oferty pracy

OPIEKUN KLIENTA DETALICZNEGO

MIEJSCE PRACY:

NADSAŃSKI BANK SPÓŁDZIELCZY

ODDZIAŁ W STALOWEJ WOLI

Zadania:

  • Realizacja czynności związanych ze sprzedażą produktów i usług Banku
  • Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długofalowych relacji z klientami
  • Zachowanie wysokiej jakości obsługi klientów
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne: finanse, bankowość)
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z pozyskiwaniem oraz obsługą klienta detalicznego
  • Wysoka kultura osobista, zdolności komunikacyjne i interpersonalne
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy

Oferujemy:

 

  • Stabilne zatrudnienie, umowę o pracę na pełny etat
  • Możliwość rozwoju w nowoczesnym banku z tradycjami
  • Wsparcie doświadczonej kadry
  • Pakiet szkoleń

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby rekrutacji na stanowisko Doradcy klienta detalicznego, ogłoszonej w dniu 17.05.2022r., prowadzonej przez Nadsański Bank Spółdzielczy.

Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zostałam/em poinformowana/y
o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, jak również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”

Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.


 

OPIEKUN KLIENTA BIZNESOWEGO

MIEJSCE PRACY:

NADSAŃSKI BANK SPÓŁDZIELCZY

ODDZIAŁ W STALOWEJ WOLI

Zadania:

  • Sprzedaż produktów i usług bankowych klientom biznesowym
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych
  • Budowanie długofalowych relacji z klientami biznesowymi
  • Zachowanie wysokiej jakości obsługi klientów
  • Samodzielna praca na portfelu kredytowym

Wymagania:

  • Doświadczenie w zakresie sprzedaży produktów kredytowych dedykowanych dla biznesu
  • Dobra znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem firm, dokumentów księgowych oraz form opodatkowania
  • Nastawienie na realizację celów
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • Wysoka kultura osobista, zdolności komunikacyjne i interpersonalne
  • Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne)

Oferujemy:

 

  • Stabilne zatrudnienie, umowę o pracę na pełny etat
  • Możliwość rozwoju w nowoczesnym banku z tradycjami
  • Wsparcie doświadczonej kadry
  • Pakiet szkoleń

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub złożenie osobiście w sekretariacie Banku w Stalowej Woli przy ul. Okulickiego 56C do dnia 30 sierpnia 2022 r.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby rekrutacji na stanowisko Opiekun klienta biznesowego, ogłoszonej 17.05.20212 r., prowadzonej przez Nadsański Bank Spółdzielczy.

Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zostałam/em poinformowana/y
o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, jak również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”

Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

Znajdziesz nas też tutaj