W przypadku utraty karty (zgubienia lub kradzieży), a także wejścia w posiadanie kodu PIN przez osoby niepowołane, należy bezzwłocznie dokonać zastrzeżenia karty powiadamiając:
Contact Center Banku BPS S.A.
• 0 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
• + 48 86 215 50 50 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
• Fax: + 48 86 215 50 51
Kontakt możliwy jest również drogą e-mailową:
Na początku stycznia 2014 roku dodatkowo uruchomiono jeden ogólnopolski numer telefonu służący do zastrzegania kart płatniczych.
Jego numer to: (+48) 828 828 828
Zasada działania systemu to system rozpoznawania mowy – Klient karty dzwoniąc pod podany wyżej numer telefonu wypowiada nazwę Banku wydającego kartę, a następnie system automatycznie zestawia połączenie z konsultantem Banku wydawcy, który przyjmuje i dokonuje zastrzeżenia karty.
Zastrzeżenie karty dokonuje pracownik Banku wydawcy.
Numer działa przez całą dobę, zarówno w Polsce jak i poza granicami kraju.
ul. Okulickiego 56c
37-450 Stalowa Wola
woj: podkarpackie
tel: +48 15 842 10 27
fax +48 15 842 40 78
e-mail:
NIP: 865-00-12-762
REGON: 000507621
KRS: 0000077552
KOD SWIFT: POLUPLPR
+48 15 871 01 99
+48 15 842 10 27
+48 15 871 01 72
Marcin Binduga
„Jeśli jesteś certyfikowanym zewnętrznym dostawcą usług (TPP) lub złożyłeś wniosek w KNF o wydanie zezwolenia na świadczenie usług wynikających z dyrektywy PSD2 (AIS, PIS lub CAF), przygotowaliśmy dla Ciebie specjalny interfejs dostępowy (API). Wszystkie niezbędne informacje, dokumentacja API oraz środowisko testowe znajdują się na naszym portalu dla dewelopera”.