Zastrzeganie kart
W przypadku utraty karty (zgubienia lub kradzieży), a także wejścia w posiadanie kodu PIN przez osoby niepowołane, należy bezzwłocznie dokonać zastrzeżenia karty powiadamiając:
Contact Center Banku BPS S.A.
• 0 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
• + 48 86 215 50 50 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
• Fax: + 48 86 215 50 51
Kontakt możliwy jest również drogą e-mailową: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Na początku stycznia 2014 roku dodatkowo uruchomiono jeden ogólnopolski numer telefonu służący do zastrzegania kart płatniczych.
Jego numer to: (+48) 828 828 828
Zasada działania systemu to system rozpoznawania mowy – Klient karty dzwoniąc pod podany wyżej numer telefonu wypowiada nazwę Banku wydającego kartę, a następnie system automatycznie zestawia połączenie z konsultantem Banku wydawcy, który przyjmuje i dokonuje zastrzeżenia karty.
Zastrzeżenie karty dokonuje pracownik Banku wydawcy.
Numer działa przez całą dobę, zarówno w Polsce jak i poza granicami kraju.