Skip to main content
  • Garmin Pay i Fitbit Pay

    Garmin Pay i Fitbit Pay

    Garmin Pay i Fitbit Pay to usługi transakcji zbliżeniowych, opracowane z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu, czy przekąsić coś podczas przejażdżki, Garmin Pay i Fitbit Pay umożliwiają szybkie i proste dokonywanie zakupów wyłącznie przy użyciu zegarka. Usługa dostępna jest dla posiadaczy kart debetowych i kredytowych Visa i Mastercard. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku.

    zegarek

    Garmin Pay


    Garmin Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych realizowanych zegarkiem Garmin, po dodaniu karty płatniczej do cyfrowego portfela. Dzięki usłudze, płacąc zegarkiem, możesz korzystać z tych samych kart płatniczych, których używasz na co dzień.

    Przykładowe modele zegarków Garmin z funkcją Garmin Pay

    zegarki1

    Obecnie do dokonywania płatności można używać następujących urządzeń Garmin – WYKAZ
    Jak zacząć korzystać z usługi?

    •  Pobierz aplikację Garmin Connect     na telefon z systemem Android lub iOS.
    •  W aplikacji Garmin Connect Mobile wyszukaj swój zegarek i połącz go z aplikacją używając przycisku „synchronizuj”. W aplikacji wybierz opcję Garmin Pay, a następnie Utwórz portfel.
    •  Dodaj kartę, wprowadź dane karty, zaakceptuj warunki korzystania z usługi.
    •  Potwierdź dodanie karty kodem SMS.
    Szybka i łatwa obsługa, czyli jak płacić zegarkiem z Garmin Pay?

    Wystarczą dwa kroki, aby uzyskać dostęp do usługi:

    • Na zegarku wybierz portfel – naciśnij i przytrzymaj przycisk akcji/menu i wybierz ikonę portfela.
    • Wpisz 4-cyfrowe hasło i przyłóż zegarek do terminala.

    To wszystko. Nie trzeba wyjmować telefonu, karty ani pieniędzy.


     

    Garmin Pay


    Z płatności Fitbit Pay możesz korzystać na urządzeniach: Fitbit Versa 2, Fitbit Versa 2 Special Edition, Fitbit Charge 3 Special Edition, Fitbit Ionic – aktualna LISTA URZĄDZEŃ

    zegarki2

    Jak zacząć korzystać z usługi?
     
    Aby rozpocząć korzystanie z usługi,
    • Pobierz najnowszą wersję aplikacji Fitbit    na smartfona
    • Upewnij się, że zegarek Fitbit jest naładowany
    • Otwórz aplikację Fitbit na swoim telefonie i przejdź do ustawień zegarka
    • Stuknij Fitbit Wallet i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby dodać kartę
    • Jeśli nie utworzyłeś wcześniej kodu PIN dla swojego zegarka, zostaniesz poproszony o jego ustawienie
    • Wprowadź dane swojej karty
    • Przeczytaj i zaakceptuj Regulamin
    • Wprowadź kod uwierzytelniający, który otrzymasz w formie SMS na swój numer telefonu komórkowego, zarejestrowany w naszym systemie.
    Jak mogę dokonać płatności za pomocą Fitbit Pay?
    Aby zapłacić zegarkiem:
    • Naciśnij i przytrzymaj lewy przycisk na zegarku przez 2 sekundy. Przesuń palcem do ekranu płatności, jeśli nie jest wyświetlany
    • Jeśli pojawi się monit, wprowadź 4-cyfrowy kod PIN zegarka. Twoja domyślna karta pojawi się na ekranie
    • Aby zapłacić domyślną kartą, przytrzymaj nadgarstek w pobliżu terminala płatniczego
    • Gdy płatność się powiedzie, zegarek wibruje, a na ekranie pojawi się potwierdzenie

    Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

    • Które karty mogę dodać do usług?
    Wszystkie karty wydane w Grupie BPS z wyłączeniem Naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego.
    • Gdzie mogę płacić za pomocą usługi Garmin Pay i Fitbit Pay?
    Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe. Szukaj miejsc oznaczonych logo:
    patnoci zblieniowe
    • Czy płacenie w ten sposób jest bezpieczne?
    Tak. Usługa Garmin Pay i Fitbit Pay chroni dane użytkownika. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.
    • Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?
    Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.
    • Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby korzystać z usług?
    Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.
    • Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?
    Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.

    Pobierz:
     

    platnosci3
     

    Napisz do nas

    ul. Okulickiego 56c
    37-450 Stalowa Wola
    woj: podkarpackie

    tel: +48 15 842 10 27
    fax +48 15 842 40 78
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    NIP: 865-00-12-762
    REGON: 000507621
    KRS: 0000077552
    KOD SWIFT: POLUPLPR


    +48 15 871 01 99
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    +48 15 842 10 27
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Wybierz oddział

    +48 15 871 01 72
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Marcin Binduga

    „Jeśli jesteś certyfikowanym zewnętrznym dostawcą usług (TPP) lub złożyłeś wniosek w KNF o wydanie zezwolenia na świadczenie usług wynikających z dyrektywy PSD2 (AIS, PIS lub CAF), przygotowaliśmy dla Ciebie specjalny interfejs dostępowy (API). Wszystkie niezbędne informacje, dokumentacja API oraz środowisko testowe znajdują się na naszym portalu dla dewelopera”.

    Portal Developera TPP

    Znajdziesz nas też tutaj