Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści
  • BLIK

    BLIK

    Dlaczego warto?

    Szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych

    Możliwość wypłat gotówki w bankomatach bez użycia karty płatniczej

    Natychmiastowe przelewy na telefon

    Przydatne informacje

    Jak wysłać prośbę o przelew BLIK?
    1. Zaloguj się do aplikacji mobilnej BSGo,
    2. Wybierz ikonę BLIK znajdującą się na dole ekranu telefonu,  
    3. Kliknij ikonę Prośba o przelew 
    4. Podaj numer telefonu odbiorcy albo wybierz go ze swoich kontaktów w telefonie,  
    5. Wpisz kwotę, tytuł i naciśnij Dalej
    6. Jeżeli na ekranie podsumowania wszystko się zgadza – wciśnij Akceptuj, 
    7. Potwierdź operację PIN-em – prośba zostanie wysłana do odbiorcy. 
    Jak zablokować otrzymywanie próśb o przelew?

    Tak, możesz zablokować otrzymywanie próśb o przelew BLIK. W tym celu:

    • wejdź w Ustawienia aplikacji mobilnej,
    • wybierz sekcję Ustawienia BLIK,
    • wybierz opcję Zablokuj prośby o przelew.

    Możesz:

    • zablokować wszystkie prośby o przelew na telefon (co spowoduje, że nie będziesz otrzymywać żadnych próśb),
    • zablokować prośby od wybranych numerów – wtedy wybierz konkretny numer telefonu, od którego nie chcesz otrzymywać próśb.

    Dzięki temu masz pełną kontrolę nad tym, kto może wysyłać do Ciebie prośby o przelew BLIK.