-
Bankowość elektroniczna SANBank24
Bankowość elektroniczna SANBank24 umożliwia dokonywanie operacji na rachunku osobistym, pozyskiwanie informacji o saldzie, historii rachunku, zakładanie lokat bankowych czy też importowanie przelewów z innych programów finansowo-księgowych niezależnie od miejsca i czasu. Proces autoryzacji oparty jest na kluczu z cyfrowym podpisem Klienta. Zaletami bankowości elektronicznej SANBank24 są niskie opłaty, łatwość obsługi oraz wysoki poziom bezpieczeństwa.
Bankowość elektroniczna SANBank24 to:
- łatwe, szybkie i wygodne zarządzanie rachunkiem
- brak opłaty za aktywację usługi
- wysoki poziom bezpieczeństwa
- możliwość zapisywania szablonów przelewów
- nowoczesne metody logowania i autoryzacji
- możliwość importowania plików z innych programów finansowo-księgowych
- możliwość zakładania lokat terminowych
PYTANIA I ODPOWIEDZI:
Czy będę miał dostep do poprzedniej wersji bankowości iBank?
Wszyscy Klienci od 9 grudnia br. będą mieli dostęp do dotychczasowej wersji bankowości internetowej (iBank) w trybie podglądu (off-line) – bez możliwości wykonania jakichkolwiek operacji.
Od kiedy mogę skorzystać z nowej aplikacji mobilnej BSGo?
Nową aplikację mobilną BSGo będzie można pobrać od 9 grudnia 2024 r.
W jaki sposób będzie można korzystać z płatności BLIK?
Płatności BLIK zostaną udostępnione w nowej aplikacji mobilnej BSGo. Nie będzie konieczności korzystania z odrębnej aplikacji BS Pay.
Czy aplikacja BSPay będzie dalej funkcjonować?
Aplikacja BS Pay przestanie funkcjonować 3 stycznia 2025 r. Jej funkcjonalności zostaną przeniesione do aplikacji mobilnej BSGo.
Czy przelewy zdefiniowane w dotychczasowym systemie z datą realizacji po 9.12.2024 r. zostaną zrealizowane automatycznie w nowym systemie?
Przelewy zostaną przeniesione, ale trzeba będzie zatwierdzić ich realizację w nowym systemie.
Czy mój telefon/tablet połączony z bankowością online IBank zostanie automatycznie przeniesiony do nowej bankowości SANBank24?
Będziesz musiał/a ponownie dodać swój telefon/tablet do nowej bankowości internetowej SANBank24.
Czy wprowadzenie nowego systemu bankowości elektronicznej SANBank24 wiąże się ze zmianą umowy lub wysokości opłat pobieranych przez Bank?
Nie, zmiana systemu bankowości elektronicznej nie wpływa na zmianę umowy z naszym Bankiem czy zwiększenie pobieranych opłat lub prowizji.