Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Oferty pracy w SANBanku

Data publikacji:

Nadsański Bank Spółdzielczy poszukuje kandydatów na stanowisko:

 

Analityk kredytowy

Miejsce pracy: Stalowa Wola / Rzeszów / Kraków

(w miejscu ustalonym przez pracodawcę i pracownika)

 

Zakres obowiązków:

  • Ocena ryzyka pojedynczej transakcji (w tym analiza zdolności kredytowej klienta, ocena adekwatności zaproponowanego zabezpieczenia, ocena opłacalności kredytowanego przedsięwzięcia inwestycyjnego);
  • Strukturyzowanie transakcji oraz przygotowanie rekomendacji dotyczących podjęcia decyzji kredytowej;
  • Współpraca z oddziałami w zakresie wypracowania optymalnych rozwiązań finansowych dla klientów;
  • Wspieranie realizacji celów Banku w zakresie bezpiecznego wzrostu portfela kredytowego.

Profil kandydata:

  • wykształcenie wyższe (preferowane ekonomia, finanse, bankowość lub pokrewne),
  • doświadczenie na stanowiskach związanych ze sprzedażą i obsługą produktów kredytowych, w ocenie sytuacji finansowej podmiotów gospodarczych,
  • dobra i efektywna organizacja czasu pracy;
  • samodzielność, odpowiedzialność, terminowość;
  • szybkość w wyciąganiu wniosków, asertywność i efektywność w organizacji pracy.

Oferujemy:

  • bardzo dobre warunki zatrudnienia i wynagrodzenia w ramach umowy o pracę,
  • odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w stabilnej firmie,
  • możliwość zdobycia nowych doświadczeń i rozwoju kwalifikacji,
  • atrakcyjne benefity pozapłacowe, m.in.  Pracowniczy Program Emerytalny, ubezpieczenie na życie i opieka zdrowotna, pakiety sportowe, fundusz świadczeń socjalnych.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 31 lipca 2025r.

-------------------

DORADCA KLIENTA DETALICZNEGO

MIEJSCE PRACY: ODDZIAŁ W KRAKOWIE

Zadania:

  • Realizacja czynności związanych ze sprzedażą produktów i usług Banku
  • Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długofalowych relacji z klientami
  • Zachowanie wysokiej jakości obsługi klientów
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne: finanse, bankowość)
  • Doświadczenie zawodowe w instytucji finansowej
  • Wysoka kultura osobista, zdolności komunikacyjne i interpersonalne
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy

Oferujemy:

 

  • stabilne zatrudnienie na podstawie  umowy o pracę
  • szansę kreowania nowoczesnej bankowości,
  • możliwość dalszego rozwoju zawodowego w Banku,
  • atrakcyjne benefity pozapłacowe, m.in.  Pracowniczy Program Emerytalny, ubezpieczenie na życie i opieka zdrowotna, pakiety sportowe, fundusz świadczeń socjalnych.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 31.07.2025r.

-------------------

OPIEKUN KLIENTA BIZNESOWEGO

MIEJSCE PRACY: ODDZIAŁ W KRAKOWIE

 

Zadania:

  • Realizacja czynności związanych ze sprzedażą produktów i usług Banku.
  • Pozyskiwanie nowych i budowanie długofalowych relacji z klientami biznesowymi.
  • Zachowanie wysokiej jakości obsługi klientów
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne: finanse, bankowość)
  • Doświadczenie w zakresie sprzedaży produktów kredytowych dedykowanych dla biznesu.
  • Wysoka kultura osobista, zdolności komunikacyjne i interpersonalne
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy

Oferujemy:

 

  • stabilne zatrudnienie na podstawie  umowy o pracę
  • szansę kreowania nowoczesnej bankowości,
  • możliwość dalszego rozwoju zawodowego w Banku,
  • atrakcyjne benefity pozapłacowe, m.in.  Pracowniczy Program Emerytalny, ubezpieczenie na życie i opieka zdrowotna, pakiety sportowe, fundusz świadczeń socjalnych.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub złożenie osobiście w Oddziale Banku w Krakowie  do dnia 31 lipca 2025r.

-------------

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby rekrutacji na stanowisko Opiekun klienta korporacyjnego, ogłoszonej 03.07.2025r., prowadzonej przez Nadsański Bank Spółdzielczy.

Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zostałam/em poinformowana/y
o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, jak również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”

Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.