Nowoczesna i przejrzysta nawigacja z podziałem na grupy Klientów i intuicyjne wyszukiwanie produktów, grafika dostosowana do stylistyki zrzeszeniowej i dużo użytecznych informacji – taka jest nowa strona internetowa SANBanku.
Nowa strona Banku Nadsańskiego Banku Spółdzielczego prezentuje w sposób przejrzysty ofertę produktową z podziałem według grup Klientów (Klienci indywidualni, firmy, rolnicy), ale także i to nowość – według potrzeb finansowych Klienta.
Nowością jest także udostępnienie formularza kontaktowego. To ważny kanał komunikacji z Bankiem poza wizytą w placówce, szczególnie przydatny w czasach, gdy wiele osób wybiera zdalne załatwianie spraw, czy to ze względu na wygodę, czy z obawy przed pandemią.
Dodatkowo, boczne krótkie menu na zwracającym uwagę zielonym pasku, widoczne na każdej podstronie, ułatwia szybki kontakt z Bankiem. W każdej chwili użytkownik może przejść do mapy oddziałów i bankomatów, czy wyświetlić numer telefonu SANBanku.
Nowa strona jest responsywna, czyli dostosowana do smartfonów i innych urządzeń mobilnych.
Mamy nadzieję, że nowa strrona internetowa przypadnie Państwu do gustu i ułatwi poznanie naszej oferty.