Witamy w nowej bankowości elektronicznej SANBank24!
W nowym systemie korzystanie z naszych usług będzie jeszcze bardziej efektywne i intuicyjne.
NOWA BANKOWOŚĆ ELEKTRONICZNA SANBank24 Nowa Aplikacja mobilna BSGo
Zmieniamy się dla WAS od 9 grudnia 2024 r.
Przypominamy, że w bankowości SANBank24 dostępne są trzy metody autoryzacji i logowania:
1) SMS – domyślnie ustawiona dla klientów zmigrowanych z systemu iB@nkSMS
2) aplikacja mobilna BSGo – domyślnie ustawiona dla klientów, którzy korzystali z systemu iB@nk z kluczem
3) podpis kwalifikowany
Zapraszamy do zapoznania się z etapami pierwszego logowania
do nowego systemu bankowości elektronicznej SANBank24:
1. METODA LOGOWANIA ZA POMOCĄ SMS:
8 Pamiętaj o ustawieniu kodu PIN,
aby móc autoryzować przelewy.
Możesz to wykonać podczas pierwszego logowania
za pomoca przycisku ,,Ustaw PIN teraz"
lub po zalogowaniu wg poniższej Instrukcji:
Instrukcja ustaw/zmień kod PIN
2. METODA LOGOWANIA ZA POMOCĄ APLIKACJI MOBILNEJ BSGo:
14 Pamiętaj o ustawieniu kodu PIN w SANBank24,
aby móc autoryzować przelewy.
Możesz to wykonać podczas pierwszego logowania
za pomoca przycisku ,,Ustaw PIN teraz"
lub po zalogowaniu wg poniższej Instrukcji:
Instrukcja ustaw/zmień kod PIN
Pamiętaj, że do SANBAnk24 logujesz się
za pomocą hasła maskowanego
Pobierz za darmo aplikację SANBanku BSGo
Zeskanuj kod QR za pomocą aparatu w smartfonie
Pobierz z Google Play:
Pobierz z App Store :
INSTRUKCJE LOGOWANIA DO POBRANIA:
Infolinia SANBank24 będzie czynna od 9 do 20 grudnia w godzinach od 8:00 do 20:00
KONTAKT: 15 842 10 27 wew. 199
PRZYDATNE INFORMACJE:
- Login do bankowości internetowej pozostaje bez zmian. Logując się do nowej bankowości internetowej SANBank24, musisz ustawić nowe hasło.
- Lista odbiorców przelewów jest przeniesiona do nowej bankowości internetowej SANBank24.
- Zlecenia stałe są przeniesione do nowego systemu i są realizowane zgodnie z wcześniejszymi dyspozycjami.
- Przelewy przygotowane i niewysłane do realizacji zostały przeniesione do nowej bankowości internetowej, ale ich realizację trzeba ponownie zatwierdzić.
- BLIK jest dostępny w aplikacji mobilnej BSGo. Aplikacja BS Pay, która obsługiwała dotychczas te płatności, przestanie funkcjonować po 2 stycznia 2025 r.
PYTANIA I ODPOWIEDZI:
Czy będę miał dostep do poprzedniej wersji bankowości iBank?
Wszyscy Klienci od 9 grudnia br. będą mieli dostęp do dotychczasowej wersji bankowości internetowej (iBank) w trybie podglądu (off-line) – bez możliwości wykonania jakichkolwiek operacji.
Od kiedy mogę skorzystać z nowej aplikacji mobilnej BSGo?
Nową aplikację mobilną BSGo będzie można pobrać od 9 grudnia 2024 r.
W jaki sposób będzie można korzystać z płatności BLIK?
Płatności BLIK zostaną udostępnione w nowej aplikacji mobilnej BSGo. Nie będzie konieczności korzystania z odrębnej aplikacji BS Pay.
Czy aplikacja BSPay będzie dalej funkcjonować?
Aplikacja BS Pay przestanie funkcjonować 3 stycznia 2025 r. Jej funkcjonalności zostaną przeniesione do aplikacji mobilnej BSGo.
Czy przelewy zdefiniowane w dotychczasowym systemie z datą realizacji po 9.12.2024 r. zostaną zrealizowane automatycznie w nowym systemie?
Przelewy zostaną przeniesione, ale trzeba będzie zatwierdzić ich realizację w nowym systemie.
Czy mój telefon/tablet połączony z bankowością online IBank zostanie automatycznie przeniesiony do nowej bankowości SANBank24?
Będziesz musiał/a ponownie dodać swój telefon/tablet do nowej bankowości internetowej SANBank24.
Czy wprowadzenie nowego systemu bankowości elektronicznej SANBank24 wiąże się ze zmianą umowy lub wysokości opłat pobieranych przez Bank?
Nie, zmiana systemu bankowości elektronicznej nie wpływa na zmianę umowy z naszym Bankiem czy zwiększenie pobieranych opłat lub prowizji.
Dziękujemy za zaufanie i cieszymy się, że możemy dostarczać Państwu rozwiązania najwyższej jakości.