Skip to main content
  • Aktualności
  • Komunikat – uruchomienie procedury resetu dla Klientów MSP – Tarcza PFR 2.0

Komunikat – uruchomienie procedury resetu dla Klientów MSP – Tarcza PFR 2.0

04-02-2022

Szanowni Klienci,

W związku z zakończeniem terminu przyjmowania Oświadczeń o rozliczeniu subwencji dla Beneficjentów z sektora MSP w ramach Tarczy PFR 2.0, PFR podjął decyzję o możliwości składania po raz kolejny Oświadczeń o rozliczeniu. Dotyczy to tych klientów, którzy nadal nie mają skutecznie złożonego Oświadczenia.

Aby uruchomić proces resetu należy wypełnić Formularz z Oświadczeniem woli Klienta, następnie skontaktować się z Bankiem.

Proces ubiegana się o ponowną możliwość złożenia Oświadczenia o rozliczeniu w ramach procedury resetu jest możliwy do dnia 25-02-2022 r. do godziny 14:00.

 

OŚWIADCZENIE WOLI URUCHOMIENIA PROCESU RESET

 

Znajdziesz nas też tutaj