Bieżąca obsługa Klientów

Szanowni Państwo,

W związku z trwającą pandemią koronawirusa podjęliśmy następujące działania:

    1. Od dnia 06.04.2020 r. POK Przyszów – godz. 8.00 -14.00
    2. Od dnia 02.03.2020 r. – w godz. 10.00-12.00 placówki tylko dla osób po 65 r.ż.
    3. Od dnia 30.03.2020 r. zmienione zostały godziny otwarcia placówek:
  • Oddział w Stalowej Woli, ul. Okulickiego 56c. – godz.: 8.00-14.00
    W soboty Oddział – nieczynny.
  • POK w Stalowej Woli, ul. KEN 13 – godz.: 10.00-16.00
  • POK w Zaklikowie – godz.: 8.00-14.00
  • Filia w Rudniku – w godz.: 8.00-14.00
  • W Oddziale Banku w Rzeszowie oraz Krakowie kontakty osobiste z pracownikami są możliwe tylko w szczególnych przypadkach, po uprzednim telefonicznym umówieniu się.
    Oddział Kraków – tel.: 12 446 92 01, e-mail: krakow@sanbank.pl,    godz.: 08.00 – 14.00
    Oddział Rzeszów – tel.: 17 858 60 30, e-mail: rzeszow@sanbank.pl, godz.: 08.00 – 14.00
  • Pozostałe placówki – wykaz w załączniku

Placówki zamknięte będą do odwołania. Decyzja ma charakter prewencyjny, wynika także z absencji pracowników korzystających z opieki nad dziećmi, które zgodnie z decyzją Prezesa Rady Ministrów pozostały w domach po zamknięciu szkół.

>Zmieniono zasady wypłat gotówki w walutach obcych.

W związku ograniczeniem ruchu w transporcie międzynarodowym, co jest wynikiem rozprzestrzeniania się koronawirusa, informujemy, że każda wypłata w walucie obcej musi być wcześniej zgłoszona do Banku (awizowana).
Sytuacja ma charakter przejściowy.
Powyższe ograniczenia nie dotyczą bezgotówkowych transakcji w walutach obcych, w tym transakcji dokonywanych w bankowości elektronicznej iB@nk/iB@nk-SMS oraz transakcji bezgotówkowych dokonywanych kartą walutową.

>W zastępstwie obsługi w powyższych Punktach Obsługi Klientów, a także ze względów bezpieczeństwa rekomendujemy Państwu:

  • realizowanie płatności poprzez bankowość elektroniczną iB@nk oraz bankowość mobilną iB@nk Mobile,
  • wykonywanie przelewów oraz innych operacji bankowych w domu z użyciem bankowości internetowej,
  • korzystanie z kart płatniczych do wypłat oraz wpłat gotówki w bankomatach/wpłatomatach,
  • płacenie kartami w placówkach handlowych,  w tym korzystania z funkcji zbliżeniowej,
  • kontakt telefoniczny i mailowy z pracownikami Banku w sprawach informacyjnych lub doradczych.

W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z placówkami Banku lub przez formularz kontaktowy. Telefony i adresy dostępne są w zakładce KONTAKT.
Lista wszystkich bankomatów i wpłatomatów znajduje się w zakładce BANKOMATY.

Jednocześnie informujemy, że Klienci którzy muszą osobiście dokonać operacji w banku, powinni zgłosić się do dowolnej placówki naszego Banku, która pozostaje do Państwa dyspozycji.

Mamy nadzieję, że zrozumieją Państwo nadzwyczajne okoliczności, z których wynika nasza decyzja.

Zarząd Nadsańskiego Banku Spółdzielczego