OPIEKUN KLIENTA DETALICZNEGO
MIEJSCE PRACY:
NADSAŃSKI BANK SPÓŁDZIELCZY
ODDZIAŁ W STALOWEJ WOLI
Zadania:
- Realizacja czynności związanych ze sprzedażą produktów i usług Banku
- Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długofalowych relacji z klientami
- Zachowanie wysokiej jakości obsługi klientów
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne: finanse, bankowość)
- Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z pozyskiwaniem oraz obsługą klienta detalicznego
- Wysoka kultura osobista, zdolności komunikacyjne i interpersonalne
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie, umowę o pracę na pełny etat
- Możliwość rozwoju w nowoczesnym banku z tradycjami
- Wsparcie doświadczonej kadry
- Pakiet szkoleń
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby rekrutacji na stanowisko Doradcy klienta detalicznego, ogłoszonej w dniu 17.05.2022r., prowadzonej przez Nadsański Bank Spółdzielczy.
Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zostałam/em poinformowana/y
o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, jak również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”
Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.