• Facebook
Wybierz grupę
Aktualnie znajdujesz się na:Strona głównaO bankuReklamacje

Reklamacje

  • Szanowni Państwo,

    Pracownicy Nadsanskiego Banku Spółdzielczego dokładają wszelkich starań, aby świadoczne przez nas usługi oraz oferowane produkty spełniały najwyższe standardy, a obsługa Klienta była na wysokim poziomie.

    Jeżeli, mimo wszystko nie są Państwo zadowoleni ze świadczonych przez nas usług mogą Państwo złożyć reklamację w formie pisemnej (papierowej, telefaksowej lub elektrobicznie) oraz ustnej (telefonicznie lub osobiście)  w Oddziale Banku, którego reklamacja dotyczy.

    Adresy i numery telefonów poszczególnych Oddziałów znajdują się w zakładce - PLACÓWKI

    Wszystkie reklamacje wpływające do Banku rozpatrywane są z należytą starannością i z uwzględnieniem wszystkich okoliczności sprawy oraz poszanowaniem powszechnie obowiązujących przepisów prawa i dobrych obyczajów.

  • Tryb i zasady wnoszenia i rozpatrywania reklamacji Klienta

    więcej