• Facebook
Wybierz grupę
Aktualnie znajdujesz się na:AktualnościZmiany Rodzina 500+

Witamy na stronie internetowej Nadsańskiego Banku Spółdzielczego. Mamy nadzieję, że zaprezentowane informacje o Banku oraz oferta produktów i usług zachęcą Państwa do współpracy z nami. "Jesteśmy Twoim Bankiem" to nie slogan, ale nasz sposób na nawiązywanie partnerskich relacji.

więcej
szczegóły
  • CHF - 3,616
  • GBP - 4,7295
  • EUR - 4,2116
  • USD - 3,5486
zobacz wszystkie kursy

Aktualności

1500986849_Rodzina_500_1.jpg

Zmiany Rodzina 500+

Utworzono dnia: 2017-07-25 14:47:29

Informujemy, że od 1 sierpnia 2017r. będzie można składać Wniosek Rodzina 500+ na kolejny okres świadczeniowy od 01.10.2017 do 30.09.2018.

Do 30 września 2017r. można składać także Wniosek na aktualnie trwający okres świadczeniowy, który kończy się 30.09.2017 - dotyczy to tych rodzin, którym urodziło się dziecko, na rzecz którego może być wypłacane świadczenie jeszcze w tym okresie.

Natomiast od 1 października 2017r. dostępny będzie wyłącznie Wniosek na nowy okres świadczeniowy trwający do 30.09.2018.

 
Co zmienia się we Wniosku i Programie Rodzina 500+?

Nowy Wniosek oznacza przede wszystkim znacznie prostszy formularz, m.in. mniej miejsc, w których trzeba załączać dokumenty.

Główne zasady programu pozostają bez zmian. Wprowadzone zostaną poprawki mające na celu likwidację nadużyć, tzn. przypadków pobierania świadczenia przez osoby nieuprawnione (np. osoby niezamieszkujące w Polsce czy deklarujące niezgodnie ze stanem faktycznym samotne wychowywanie dziecka).

Dlaczego od 1 sierpnia 2017 r. dostępne będą 2 Wnioski Rodzina 500+?

       1) Wniosek na aktualnie trwający okres, który kończy się 30.09.2017 (dotyczy to tych rodzin, którym urodziło się dziecko w sierpniu lub wrześniu 2017- tak, aby otrzymali swiadczenie na te dwa miesiące. Wniosek ten będzie działał tylko do 30.09.2017r.

       2). Wniosek na nowy okres od 1.10.2017 do 30.09.2018
   
Po zalogowaniu się do serwisu bankowości internetowej SANBanku-  iB@nk widoczny będzie jeden wniosek, po uzupełnieniu podstawowych danych Klient zostanie przekierowany na platformę BPS, gdzie będzie mógł wybrać odpowiedni dla siebie Wniosek (Wniosek na aktualny lub nowy okres świadczeniowy).

Od 1 października 2017 r. na platformie BPS będzie dostępny wyłącznie Wniosek na nowy okres świadczeniowy.

Więcej informacji o Programie Rodzina 500+

Złóż Wniosek Rodzina 500+

powrót