• Facebook
Wybierz grupę

Aktualnie znajdujesz się na:Strona głównaNasza ofertaKlienci indywidualniKarty płatniczeZastrzeganie kart

Zastrzeganie kart

  • W przypadku utraty karty (zgubienia lub kradzieży), a także wejścia w posiadanie kodu PIN przez osoby niepowołane, należy bezzwłocznie dokonać zastrzeżenia karty powiadamiając:

    Contact Center Banku BPS S.A.
    •    0 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    •    + 48 86 215 50 50 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    •    Fax: + 48 86 215 50 51

    Kontakt możliwy jest również drogą emailową: kontakt@bankbps.pl

    Na początku stycznia 2014 roku dodatkowo uruchomiono jeden ogólnopolski numer telefonu służący do zastrzegania kart płatniczych.

    Jego numer to:  (+48) 828 828 828

    Zasada działania systemu to system rozpoznawania mowy – klient karty dzwoniąc pod podany wyżej numer telefonu wypowiada nazwę Banku wydającego kartę, a następnie system automatycznie zestawia połączenie z konsultantem Banku wydawcy, który przyjmuje i dokonuje zastrzeżenia karty.

    Zastrzeżenie karty dokonuje pracownik Banku wydawcy.
    Numer działa przez całą dobę, zarówno w Polsce jak i poza granicami kraju.